[برآی آرآمشم مینویسم]

متن مرتبط با «نامردی رفیق» در سایت [برآی آرآمشم مینویسم] نوشته شده است

تبریک میگم رفیق !

  • نامردی

  • نیلوبلاگ

    xa0#رفیق زدی ؟ #مبارکت باشه #ولی جای زخم رو به دشمنام نگو #که نمک بپاشن...

    ادامه مطلب