[برآی آرآمشم مینویسم]

متن مرتبط با «نامردی عشق» در سایت [برآی آرآمشم مینویسم] نوشته شده است

نامردی

  • نیلوبلاگ

    xa0#رفیق زدی ؟ #مبارکت باشه #ولی جای زخم رو به دشمنام نگو #که نمک بپاشن...

    ادامه مطلب
  • عشق من !

  • نیلوبلاگ

    چقد سخته که تو این شرایط من پیشت نیستم ... چقد سخته که حتی نمیتونم نه تو وب نه با گوشی باهات حرف بزنم ... تموم زندگیمی ، تموم عمرم به پات میشینم تموم عمرم فقط باامید اینکه یه بار ببینمت میگذره به امید اینکه خدایی که من اونو به تو ترجیح دادم یه روز خودش با اراده خودش تورو جلو راهم قرار میده ... من مطمئنم یه روز خدا به اندازه ای دلمو شاد میکنه که خوشحالی و خوشبختی فراتر از اون برا هیچکی وجود نداشته ... من امیدوارم xa0 دیووووووووووووووونه دوستت دارم زندگیم نفسم ... هرروز و هر شب به یادتم ... امیدوا...

    ادامه مطلب