[برآی آرآمشم مینویسم]
متن مرتبط با «بی تفاوتی» در سایت [برآی آرآمشم مینویسم] نوشته شده است
بی تفاوتی
خیلی سخته با کسی که دوسش داری بی تفاوت شی ! :( xa0...
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
تموم شد !
والا :/
آبجی فاطمه دوستت دارم :*
تبریک میگم رفیق !
واقعا ...
خداحافظ
حتما سر بزنید بچه ها
دل_نوشت
چرا من
عزیززززم