
خیلی سخته با کسی که دوسش داری بی تفاوت شی ! :(
[برآی آرآمشم مینویسم]...
ما را در سایت [برآی آرآمشم مینویسم] دنبال میکنید
برچسب: بی تفاوتی,بی تفاوتی زن به شوهر,بی تفاوتی اجتماعی,بی تفاوتی مردم ایران,بی تفاوتی مردان,بی تفاوتی سازمانی,بی تفاوتی شوهر,بی تفاوتی همسر,بی تفاوتی کارکنان,بی تفاوتی همسران, نویسنده: بازدید: 28